top of page
  • ddit

ikea planning studio nyc

ישנה מגמה חזקה מאוד של חנויות באופליין שמעודדות צרכנים בסופו של דבר לקנות באונליין. הראשונה שעשתה זאת היא אמזון עם החנות שלה amazon 4 star. ועכשיו מצטרפת אליה איקאה . איקאה זיהתה שישנה בעיית אחסון קשה מאוד בגלל הגודל הקטן של הדירות במנהטן ושצרכנים רבים הם ללא רכב ואינם יכולים לסחוב חפצים גדולים בסאבווי. לכן היא משיקה את IKEA planning studio , החנות הראשונה שלה במנהטן מבוססת על רכישות של תושבי האזור. החנות אינה מוכרת רהיטים, היא מציגה סוגים שונים של דירות ואפשרויות האחסון בהן (showroom) ומזמינה את הצרכנים לבצע את הרכישה אונליין. כמה תובנות: 1. מומחיות - בסוף מה שיבדל מותג אחד מאחר זה המומחיות שהוא יקח על עצמו. ואיקאה לוקחת על עצמה את המומחיות של אחסון חכם. בחנות יש יועצים מומחים וניתן לקבוע תור להתייעצות. 2. מלחמת האונליין- כולם מבינים שהשוק הולך לשם וצריך לעודד צרכנים לעשות שימוש בשירותי האונליין בטח ובטח חברה כמו איקאה שהחסם שלה במקומות אורבנים זה חוסר היכולת לסחוב דברים גדולים בגלל שאין לאנשים רכב 3. חוויה- זה מה שצרכנים מחפשים במפגש עם מותגים. איקאה מבינה זאת ומייצרת חוויה בחנות (הן ברמת החדרים לדוגמא והן ברמת שירותי הייעוץ vip שקובעים תור מראש ומקבלים יחס כאילו זה עתה שכרתם את שירותיו של מעצב פנים. מי שמקרה מגיע לשם לאחר הפתיחה שיעדכן על הפוסט. לאתר - https://www.ikea.com/ms/en_US/expansion/planning-studio/upper-east-side-nyc/?fbclid=IwAR2df1vQ8FkSi-CEtNM2j7-Sy6QSBRKvu7py7CnFkX3yFoxZ8-p87ov6nVEhttps://www.ikea.com/ms/en_US/expansion/planning-studio/upper-east-side-nyc/?fbclid=IwAR2df1vQ8FkSi-CEtNM2j7-Sy6QSBRKvu7py7CnFkX3yFoxZ8-p87ov6nVE


7 צפיות0 תגובות

Comentarios


bottom of page