top of page
  • ddit

השפתון שסורק את השפתיים ומטפל ביובש

הכירו את Amorepacific's 'Lipcure Beam, מדובר בשפתון שעושה 3 פעולות: סורק את השפתיים (על מנת לבדוק את רמת היובש של השפתיים), טיפול באור שמחזק את ייצור הקולגן בשפתיים ומחייה אותן (יש לו תאורה מיוחד), גלוס שצובע את השפתיים (יש מגוון צבעים שמתאים למגוון נשים).

המותג זכה בפרס החדשנות בכנס הטכנולוגיה הגדול בעולם #CES2024 שמתקיים החודש.

כמה תובנות:

1. כשקוסמטיקה פוגשת את הרפואה המונעת- תחשבו על זה רגע, כמה הגיון יש בפיתוח מוצרים מהסוג הזה. זה סוג של מוצר שמשלים 2 פעולות חשובות בחיינו; טיפוח העור וטיפוח המראה שלנו. ואנו משקיעות בשניהם המון כסף. בטיפוח אנו משקיעות בטיפולי פנים, הזרקות וכדומה. ובטיפוח המראה אנו משקיעות הרבה באיפור וקוסמטיקה. אז זה מאוד הגיוני לשלב מוצר שנותן מענה לשני העולמות האלו.

2. מיכשור ביתי - תראו איזה מהפך אנו עוברים בשנים האחרונות, אם בעבר הלכנו לקוסמטיקאית להסיר שיער, היום אנו רוכשים מכשיר ביתי ועושים זאת לבד. אנו נראה הרבה מאוד מוצרים שמגיעים מהעולם המקצועי ועושים הסבה ביתית. הכוח עובר לידי הצרכנים.

3. מכירת הטכנולוגיה לחברות המובילות - אתם רואים לאן זה הולך? לוריאל, שיסיידו, בובי בראון וכל חברות הקומסטיקה ירכשו טכנולוגיות כאלו וישלבו במוצרים שלהן כהצעת ערך משודרגת עבור הלקוחות. בקיצור, כולנו בקרוב נהפוך לקוסמטיקאיות מדופלמות. ראו הוזהרתן!



0 צפיות0 תגובות
bottom of page