top of page
  • ddit

המרפאה הוירטואלית שתשנה את חייכם

בשביל זה קיימת בינה מלאכותית. חברת #forward גייסה 100 מיליון דולר לייצר את ה #carepods שהם סוג של מרפאה ניידת ללא רופא. התאים האלו, שמפוזרים ברחבי קניונים, משרדים ומכוני כושר מאפשרים לצרכנים לבצע מגוון פעולות רפואיות כגון סריקה ביומטרית של הגוף, אבחון מחלות, בדיקות דם וכדומה). המידע מועבר באפליקציה לצרכנים והם יכולים לפנות ישירות לרופאים שלהם לקבל המלצה להמשך טיפול (מניעתי, או גילוי של מחלה). המידע הוזן למערכת על ידי מגוון רחב של רופאים מומחים ממגוון אוניברסיטות בארה״ב (הרווארד, ג׳ון הופקינס וקולומביה). התאים האלו מתחילים להיות נגישים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, שיקאגו ופילדלפיה.

כמה תובנות:

1. פתרון לבעיית זמינות של רופאים - כיום יש קושי רב לקבוע תור בזמן נורמלי לרופאים ולעיתים ההמתנה עלולה לסכן חיים, הרעיון בטכנולוגיה הוא לסייע ללקוחות לבדוק את עצמם ולאפשר לרופאים לבנות להם תוכנית בזמן קצר יחסית.

2. נגישות מסייעת ברפואה מונעת - העובדה שהמרפאות האלו תהיינה מפוזרות במגוון רחב של מקומות יעודד א.נשים ללכת ולעשות את הסקירות האלו ובכך לעיתים רבות לאפשר זיהוי מוקדם של מחלה.

3. מודל מנוי - השירות עולה 99 דולר בחודש ואתם/ן יכולים להמשיך ולעקוב אחר הבריאות שלכם באמצעות ביקור חוזר במרפאות האלו. מה שנקרא בדיקות סקר חודשיות. מה שנקרא קהל שבוי. מה שנקרא ״שלום לך דרך חדשה לגבות כסף מלקוחות על רפואה פרטית״.

עדיין, אני חושבת שזה מהלך מטורף. מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי https://goforward.com/carepod




5 צפיות0 תגובות
bottom of page