חברת airbnb הכריזה שהיא נכנסת לעסקי הטלוויזיה עם ערוץ חדש שייצר סרטים, סדרות ובקיצור עוד מתחרה על נתח השוק שכבר חולשות בו נטפליקס, אמזון, אפל וכו׳. המנכ״ל הסביר שהרעיון הוא להרחיב את האקוסיסטם שנקרא Airbnb ולייצר בידול נוסף אל מול התחרות של אתרי הזמנת חופשות כמו booking וחברותיה. החברה כבר התנסתה בעבר בתוכן עם סדרה שנקראית Gay Chorus Deep South המגוללת את סיפורה של חבורת גברים מסן פרנסיסקו שיוצאת למסע בדרום ארה״ב. אבל כרגע הכל בשלב התחלתי של פיתוח ולא צוין איזה תוכן הולך להיות. ואין כמו יח״צ טוב לייצר באז על המותג גם אם בסוף התוכניות לא יוצאות לפועל. כמה תובנות: א. Retention - זה שם המשחק, איך ״נועצים״ את הצרכן לאורך זמן ושומרים על מערכת יחסים כדי שבכל רגע נתון המותג יהיה בתודעה שלו ב. תוכן- אין ספק שהוא כבר מוכיח את עצמו כיוצר שיחה, מעורבות וכולם מנסים להמציא מחדש את עולמות התוכן שלהם. יצירת תוכן עצמאי מאפשרות שליטה של המותג בשפה, במסרים , בהפצה. ג. יצירתיות - אין ברירה. צריך לצאת מאזור הנוחות ויותר ויותר חברות נכנסות לאזורים שאינם ״טבעיים״ להן כדי לנסות להגיע לצרכנים בדרך הטובה ביותר. אם פעם מומחיות היתה הדבר וכל אחד התמחה בנישה שלו, עכשיו כולם נדרשים להיות מומחים בהרבה יותר תחומים כדי לשרוד. ועל זה נאמר בחזרה ל one stop shop לכתבה - https://www.fastcompany.com/90339846/airbnb-goes-hollywood-ahead-of-ipo-travel-app-to-develop-streaming-shows?partner=rss&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=feedburner+fastcompany&utm_content=feedburner&fbclid=IwAR2ST428BnlijSxYLGD1sZ7UVvqS_t_hcSjXyTH0aflFc0ei_q448bP3vMU
- ddit
Comments