
ברכות לחברת המזוודות והתיקים away, שזכתה בתואר המכובד unicorn בזכות כך שעברה שווי שוק של 1 מיליארד דולר. מדובר בחברה שהוקמה ב -2016 על ידי שתי בחורות צעירות שזיהו מגמה מאוד מעניינת, כל עולם התיירות הפך להיות נגיש וזול עם כניסתן של טיסות low cost, יותר אנשים טסים, צריך יותר מזוודות. ויש בעיה אחת ענקית הסלולר. יש בעיה להטעין אותו בשדה אז יש כאן הזדמנות לחבר למזוודה מטען והופה נולד מוצר חדש. כמה תובנות: 1. החוכמה היא לנסות למצוא את הנקודה הכואבת אצל הצרכן, לא להסתכל על מזוודה כעל מזוודה אלא על המצב בו הצרכן נמצא עם המזוודה (שעות בשדה תעופה) ולפתור לו שם את הבעיות (כמו מקום להטעין את הסלולר שאין כמעט בשדות תעופה נקודות חשמל פנויות) 2. מחויבות חברתית- עוד בפסקה הראשונה באתר לפני שהן מדברות על המוצר הן מסבירות שחברו לארגון peace direct שנועד לסייע במקומות שבהן יש קונפליקטים בעולם, כך שצרכן רוכש מזוודה הוא בעצם תורם לאנושות. 3. אונליין- יש כאן הבנה עמוקה של התחרות וכיצד לייצר בידול בכך שהן בחרו להשיק רק אונליין ובכך חתכו את עלויות הקמעונאי , מה שמאפשר להן לייצר מזוודות איכותיות במחיר תחרותי. 4. נשים- איזה כיף לראות כוח נשי הופך ליוניקורן (יחד עם עוד כמה שוות כמו היזמית של rent the runway, היזמית של glossier) מזמינה אתכם לקרוא בשקיקה את הסעיף של אודות (about )באתר, מעבר לדיוק הבלתי נסבל והורס של המסרים, כל הסיפור מועבר בצורה חכמה ומקסימה לאתר - https://www.awaytravel.com/our-story

Comentários