אחרי שחברת rent the runway הכריזה השבוע שהיא מוסיפה שירות של השכרת בגדי ילדים, גם וולמארט מצטרפת לחגיגה. וולמארט הכריזה אתמול שהיא משיקה שירות מנוי חודשי חדש בשיתוף עם חברת kidbox ובו היא מציעה להורים לקבל מדי חודש 4-6 בגדי מעצבים לילדים בגילאים 0-16 תמורת 48 דולר לחודש. זה יוצא 50% משווי הבגדים בחנות. החיבור ל kidbox מאפשר לה להכניס מותגים שווים כמו ליוויס, בטסי ג׳ונסןן וכדומה שכרגע אין לה באתר. כיצד זה עובד? הצרכן עונה על סקר קצר ומדי חודש מקבל את הקופסא. אם היא לא נראית לו הוא יכול להחזיר את כל התכולה ולקבל את הכסף חזרה. כמה תובנות: 1. עוד דריסת רגל של וולמארט בתחרות האגרסיבית מול אמזון בניסיון להגיע עם הצעת מכר אטרקטיבית להורים 2. חיזוק לזרוע האונליין של החברה- אנחנו רואים שכל החברות עסוקות במעבר הצרכנים מהאופליין לאונליין 3. השיווק החדש- שירות מנויים- יוצר מעורבות ומחויבות גבוהה, מאפשר ללמוד על הצרכן בצורה ישירה ומייצר העדפה אל מול התחרות. חשוב לומר, לגאפ כבר היה שירות כזה שכשל ולכן שווה לעקוב ולראות אם זה יחזיק מעמד. לכתבה-
ddit
Comments