top of page
  • ddit

ג׳ימי פאלון משיק נעליים שמחליפות צבעים תוך כדי שימוש


מנחה הטלוויזה, ג׳ימי פאלון, חבר ל- MSCHF שהיא חברה שעושה מיזמים הזויים (שבוע שעבר הם השיקו פופ אפ של גלידה עם דמויות של כל המיליונרים כמו ג׳ף בזוס, ביל גייטס ואלןו מאסק ובנוסף הם השיקו כבר סדרות נעליים מעוררות שיחה כמו נעלי ישו, נעלי השטן ועוד כמה כאלו) ויחד הם משיקים את הסניקרס Gobstomper לאוהבי הסקייטבורד. מה מיוחד בסניקרס? ככל שמשתמשים בהם יותר נחשף הצבע בנעליים. קרי הן מתחילות בלבן ואם שוחקים אותם היטב הן הופכות לצבעוניות.

כמה תובנות:

1. הפרעה - אחד האלמנטים הכי חזקים בשיווק ובכלל בכל דבר, לייצר הפרעה. יש מיליארד סוגי נעליים אבל נעליים שמשתנות תוך כדי שימוש לאורך זמן אין הרבה, ויתרה מכך, הן נהיות יפות יותר תוך כדי שימוש.

2. שימושיות - בעולם שבו תרבות השפע כבר מעוררת בחילה וכל נושא הקיימות הופך להיות דרמטי, הרעיון של נעליים שלא תרצו להסיר ותשתמשו בהן לאורך זמן הוא נכון וחשוב. והפתרון היצירתי של נעל שמשנה את הנראות שלה מעודדת את הצרכנים להשתמש בה לאורך זמן. סופר חכם.

3. החיבור לג׳ימי - לג׳ימי פאלון יש את התוכנית המצליחה The tonigth show וזה שיתוף פעולה עם ג׳ימי והתוכנית להשיק את הנעליים. מה שיפה שג׳ימי בכלל לא יודע להחליק על סקייטבורד וכל האתר של הנעליים מראה כמה הוא גרוע ובנוסף החיבור לתוכנית טלוויזיה שדרכה משיקים את הנעליים גם היא מייצרת הפרעה, כי החברה הזאת עד כה עשתה את כל הפעילות שלה באונליין בהצלחה מרובה, המעבר לפריים טיים בניסיון להגיע לקהלים חדשים גם בו יש משהו מעניין ומייצר הפרעה.

את הסניקרס ניתן לרכוש בעוד שלושה ימים דרך האפליקציה של החברה. לצפייה באתר המגניב https://mschfsneakers.com/?fbclid=IwAR18E-XfB2FLHhBZz60cuzWX5hPG6boq387CFx5nF8ydSrzftkLYvNNJ1Vc


18 צפיות0 תגובות

©2018 by ddit. Proudly created with Wix.com

bottom of page