תראו איזה רעיון מקסים שמתלבש על עולמות הניווט. בברצלונה השיקו אפליקציה שמאפשרת להולכי רגל לבחור את המסלול המוצל ביותר (ראה ערך התחממות גלובלית). האפליקציה מאפשרת 3 מצבים: להגיע ליעד הכי מהר שאפשר לא משנה אם מוצל או לא, להגיע ליעד מהר וכמה שיותר מוצל, ומסלול הערפד - להגיע ליעד רק עם צל ללא שמש בכלל.
כמה תובנות:
1. שירותים- הרבה פעמים יש כבר את התשתיות ורק צריך להביא את הצעת הערך הנוספת. יש כבר אפליקציות ניווט ויש עולם שלם של דברים שאפשר להוסיף להן, החוכמה היא לחשוב על הצורך ולתת לו מענה, לפעמים לא צריך להתחיל מאפס אלא לחפש על מה להתלבש.
2. דאטה- יש כאן עבודה מטורפת ומורכבת של דאטה בגלל הזויות של השמש ששונות מרחוב לרחוב, אבל זה מאפשר למידה מטורפת על אורבניזציה, היכן למקום/ להקים דברים, האקלים הוא הפרמטר החדש שנכנס למשוואה ופותח חלון הזדמנויות חדש.
3. שיתופי פעולה - אם בצל עסקינן, חשבו על ההזדמנויות שיכולות להתלבש על הרעיון, האפליקציה מציעה גם מקומות בהן יש בירזיות, אפשר לקחת את זה צעד קדימה ולהרים מכונות לממכר גלידה, או מכונות לממכר אקססוריז שקשורים לעולמות של שמש (כובעים, קרם הגנה). שלא לדבר על מותג קוסמטיקה שיכול לקחת בעלות על המסלולים (ראה ערך ד״ר פישר)
4. הולכי רגל - קהל מטרה מטורף עם פוטנציאל צרכני גדול,או כמו שאומרים צריך ״להרים מהרצפה״ תרתי משמע.
Comments