2 תופעות שהולכות ומתחזקות, הראשונה - חנות בתוך חנות. והשניה - מכירות באופליין לשירותי אונליין. הנה דוגמא מעניינת לשילוב של שתיהן. יש מותג בשם Birchbox שזה מותג יופי שעובד על מודל מנוי חודשי שתמורתו הצרכן מקבל קופסא עם דוגמיות של מוצרי טיפוח. החברה רצתה להגדיל את החשיפה לשירות וחברה לרשת הפארמה Duane Reede ו - Walgreens והקימה פופאפ בתוך החנות על מנת שצרכנים יוכלו להתנסות במוצרים. היא שמה קופסא ודוגמיות לבחירה שניתן לשים בקופסא שימחישו את המוצר כפי שמגיע הביתה , היא הוסיפה את המוצרים שהכי נמכרים באונליין (ראה ערך Amazon 4 star) ואף השיקה עמדה להצטלם לאינסטגרם (ראו תמונה the bright side). א. מגמה מאוד מעניינת של התחזקות האופליין כפלטפורמה לאונליין ב. נולד מודל עסקי חדש לחנויות שהן בעצם גובות כסף על שכירות לחנויות קטנות (גם מייסיס עושה זאת) ג. זה גאוני, כי זה נותן במה למותגים שלא יכולים להקים חנות וכולם נהנים ד. שימו לב להבנה העמוקה של דור ה -z, לא סתם יש שם עמדה לאינסטגרם, זה מגדיל בודאות את הסיכוי שאנשים יצטלמו עם המוצר וישתפו. וכך בעצם הם מקבלים חשיפה חינם מהצרכנים לכתבה המרתקת - https://www.businessinsider.com/birchbox-opens-walgreens-duane-reade-photos-2018-12?fbclid=IwAR1G12DyDu40gPvO6oOEMuM-grzcKZHcIwghf9BhaAK4g5s2Lb8b1VtSa_U
ddit
Comments