top of page
  • ddit

שירות חדש של סידור שולחן


גאוני, פשוט גאוני. הנה דרך מבריקה לייצר הצעת ערך רלוונטית לצרכנים, להעביר אותם בהליך פשוט ומקסים עד קבלת החלטה. במה מדובר? אתר שמוכר כלי בית מה הסיפור? הוא יוצר צורך חדש - סידור שולחן. לא עוד בחירת כלי מטבח יפים אלא הסתכלות כוללת על כל השולחן והאביזרים הנדרשים לאירוח. איך הם עושים זאת? מייצרים מסע צרכני קצר באמצעות שאלון אישי מקסים וחכם שבסופו מתקבלת המלצה מה לרכוש. מה כל כך מיוחד? א. המצאת צורך חדש של סידור שולחן. זה גאוני. לקחת אתר שמוכר כלי בית ולתפור לו סיפור גדול יותר. ב. השאלון - נותן תחושה שעוברים על הכל, שנעשתה חשיבה מעמיקה והתוצאה כנראה בהתאם, מקצועית ומותאמת אישית. ב. זה מגדיל את הסיכוי לרכישה, כי הצרכן עובר תהליך מאוד משכנע שעוזר לו גם לא להתלבט. ג. פרסונליזציה - לא יעזור, זה עובד ומייצר תחושה שהכל מותאם למידותיך שווה למידה - https://yearandday.com/

צפייה 10 תגובות
bottom of page