חברת הפארם cvs השיקה לאחרונה קונספט חדש שנקרא healthhub שכרגע קורה ביוסטון כי שם יש את אחוז האוכלוסיה הגבוה ביותר בארה״ב בלי ביטוח רפואי. אז מה הסיפור? מדובר בהרחבת השירות הקיים ומעבר מבית מרקחת למתחם שמספק שיעורי ספורט (כמו יוגה), ציוד מקצועי (כמו כסאות גלגלים), ושירות ייעוץ (אחיות מוסמכות, תזונאים). הרעיון,כפי שהחברה מציינת, הוא להתמודד טוב יותר עם הבעיה של מחלות כרוניות (סכרת, אסטמה, בעיות לב, סרטן). הקונספט החדש אינו מהווה תחליף לבדיקת רופא אבל אמור לעזור לאוכלוסיה המבוגרת לפתור כמה שיותר בעיות בריאותיות קטנות ולשפר את איכות חייהם. כמה תובנות: א. כסף מהרצפה- בארה״ב כל עולם ביטוחי הבריאות הוא הוצאה אדירה ולעיתים אם אין לך מקום עבודה מסודר שמסבסד את זה אז אתה לא עושה ביטוח. הם מנצלים את ההזדמנות לפנות לאותם אנשים כדי ליהנות מהכסף שלהם בכך שהם מציעים חלופה ומענה ״ביניים״ לרפואה הקונבנציונלית ב. אמזון- המתחרה שהכי מאיים על cvs שהכריז שגם הוא נכנס לעסק. ולכן cvs חייבת להציע שירותים חדשים שלא מסתכמים בשליחות תוך 24 של תרופות עד הבית (היתרון של אמזון) ג. חוויה- מילה שחוקה אבל כה הכרחית. אנשים לא מחפשים רק נוחות או חיסכון, הם מחפשים חוויה והמעבר מרשת בתי מרקחת למרכז קהילתי קטן שמספק להם גם שיעורי התעמלות, גם ייעוץ תזונתי וגם שירותי בריאות הוא הפתרון. לכתבה - https://www.fastcompany.com/90343800/yoga-class-while-waiting-for-refills-cvs-tests-new-health-hubs?fbclid=IwAR19ABm0V8gdZ-aN6eKRzcJhzIqW2wcvOT8c79XXWB_ZSgGOHh-Oe6DPtzk
ddit
Comments