הנה משהו מעניין, רשת המכולות האמריקאית trader joe מפסיקה את שירותי השליחויות שלה בניו יורק אחרי 10 שנים. למרות שהמגמה מעידה על צמיחה של קניות אונליין בעיקר בגלל נוחות בשליחויות עד הבית, היא עושה ההיפך. נקודות למחשבה: א. הכסף שירד משליחויות יעבור לטובת הנחות בחנות, האם זה הנשק החדש כנגד המפלצות הענקיות כמו ואלמארט ואמזון. ב. בסוף כדי שהוצאות שליחויות תצדקנה את עצמן צריך מסה קריטית של צרכנים וקשה להשיג את זה ברשתות קטנות. בסוף זה כרוך בהפסדים. ג. האם עצם העובדה שתהיינה הנחות עמוקות היא הפתרון האמיתי, לדעתי זה לא מספיק. ד. לדעתי ההזדמנות הענקית של מכולות היא הפרסונליזציה והלואקליזציה שמאפשרת להם מחד התאמה אישית ומאידך אפשרות לקנות בכמויות יחסית קטנות לטובת ניהול מלאי חכם לכתבה - https://www.pulse.com.gh/bi/strategy/trader-joes-is-killing-its-grocery-delivery-program-even-as-walmart-whole-foods-and/mm9rvz2?fbclid=IwAR11Deq2_qe8ljVqn_ArmOalveGz4BeGmYKCYbRKbk_tK-50AuHJuP5x9HI
ddit
Comments