top of page
  • ddit

רהיטים מותאמים לילדים עם ויסות חושי

אחריות חברתית. יותר ויותר חברות נותנות מענה למיקרו קהלים ובמיוחד לאלו עם המוגבלויות . טרגט הודיעה אתמול על הרחבת קו המוצרים של המותג pillowfort שהוא המותג היותר קליל ושובב של החברה שמוכר מוצרים לילדים. המוצרים מותאמים לילדים עם בעיות ויסות חושי וילדים שהם על הספקטרום שזקוקים לרגישות בכל הנוגע למגע. המוצרים מתחילים מאוהל שיכול להכיל שולחן כתיבה ליצירת תחושת ביטחון ,כורסא בצורה של פקעת ליצור תחושה של חיבוק עד שמיכות ומצעים מיוחדים. כמה תובנות: 1. העדפה - המלחמה של המותגים על ליבו של הצרכן חייבת להגיע ממקום אמוציונלי. כולם מייצרים אחלה מוצרים, מה שימשוך תשומת לב וייצר העדפה זאת היכולת להגיע לליבו של הצרכן 2. מיקרוסגמנטציה- משנה את כל עולם המודל העסקי שעד כה עבד לפי פנייה לקהל הרחב ביותר על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים ולייצר רווחיות. גם אם לא תמיד זה רווחי, למותג יש שווי רגשי שהוא לא פחות חשוב ובסוף גם הוא נמדד בכסף. 3. טישטוש גבולות- יש משהו מקסים בעיני שחברות שמוכרות לקהל הרחב משלבות באופן אינטגראלי מוצרים לכל סוגי האוכלוסיות. זה הופך את זה לשכיח, עד כדי כך שבסוף לא יבחינו בהבדל . וזה מתחיל מעיצוב הכי מגניב ולא מתפשר עד מחיר כמו שאר המוצרים בחנות. לחנות- https://www.target.com/p/sensory-friendly-kids-furniture-pillowfort-153/-/A-54491055?fbclid=IwAR1_9wYyVBEYiCtYIvsD5TlBrA7ilfKwQh7LRA_7W_vCahtFFcaVvZDxNwg


35 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page