top of page
  • ddit

קהילת Bored Ape Yacht Club ב- NFT משיקה שת״פ עם Old Navy

עוד אחיזה של עולמות ה NFT במרחב הפיזיקילי. המועדון האקסקלוסיבי Bored Ape Yacht Club יצר שת״פ עם Old Navy והשיק מהדורה מוגבלת של חולצות עם הדמויות המפורסמות של המועדון (הקופים). סה״כ 11 דמויות של הקופים, דמות אחת של CryptoPunk (ראו פוסט שכתבתי על טיפאני) ועוד 6 CLONE X NFTs של הסטודיו RTFKT (הסטודיו שמעצב סקינים דיגיטליים שנייק רכשו).

עלות חולצה - 19.9 דולר והחולצות ימכרו באתר של Gap באונליין.

כמה תובנות:

1. גם מותגי יוקרה מוצאים דרכם בסופו של דבר להמונים בדרך זו או אחרת - לכאורה מוזר שמועדון כה אקסקלוסיבי (עלות רכישת קוף במועדון עמדה בשיא על כ- 300,000 דולר. ושאני אומרת קוף הכוונה לדמות של קוף כקובץ תמונה בבלעדיות) יבחר בשת״פ עם מותג כה עממי. אבל, בסופו של דבר כולם רוצים לגעת בזהב ומהדורה מוגבלת כזו מאפשרת גם להמון הפשוט שאין בידו לרכוש קוף כזה להרגיש לרגע אלפיון עליון. וזה עובד.

2. הנגיעה של Old Navy/Gap בעולמות ה - NFT - זאת לא הפעם הראשונה ש Old Navy משחקים בעולמות ה NFT. ב- 4 ביולי החברה השיקה קולקציה של NFT עם דמויות שלובשות את דגל ארה״ב שמאוד מזוהה עם החברה. אז המשך ישיר של פעילות החברה עם מותגים שקשורים ל- NFT רק מחזקת את החיבור שלה לעולמות אלו.

3. Let's Get Physical - המעבר של ה Bored Ape Yacht Club למודל של זכיינות בו מותגים עושים שימוש בקוף למגוון פעילויות מאפשרת לו מרחב מחייה מאוד רחב בעולמות הפיזיקליים. על מנת שמותג יהיה עם נוכחות כה חזקה בחיי הצרכנים חייב להיות לו חיבור לעולמות הפיזיקליים. הרבה מאוד מותגים שהתחילו בזירה הדיגיטלית בסופו של דבר מצאו את דרכם לעולמות הפיזיים (ראו דוגמת מותג האיפור Glossier שהחל בדיגיטל ועבר לחנויות פיזיות). אנחנו בסופו של דבר אנשים שרוצים להרגיש, לחוות ולגעת בדברים שלא מסתיימים במסך מחשב. אין ספק ש Yuga Labs, הבעלים של Bored Ape Yacht Club, מבינים שקמעונאות זה המטבע שעליו הם צריכים להמר בשביל לבזר סיכונים בעוד עולם הקריפטו עובר טלטלה מאוד קשה ושווי הנכסים הדיגיטליים שלהם הולך ויורד.

https://oldnavy.gap.com/browse/product.do?pid=529848&fbclid=IwAR0x4UcxbfaweO-zO79_rerYT5Oaho5Ssj7glzxHBnw4B-tO28QRc0JwDhs#pdp-page-content


0 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page