top of page
  • ddit

פלוטון פונה לקהל העסקי- משיקה מנוי לחברות

אחזה

מהלך חכם של Peloton, מותג הספורט האינטראקטיבי (למי שלא מכיר מדובר במותג שהחל בשילוב של אופניים/טרדמייל יחד עם אימוני כושר אינטראקטיבים, התקדם למגוון שיעורים באונליין ומחזיק את אחת מקהילות הספורט החזקות שיש כיום בארה״ב) עובר לצד של העסקים ומשיק את Peloton Corporate Wellness, בעצם אריזה שיווקית לעסקים. מה הרעיון? אותם שירותים שיש למותג עבור הלקוח הפרטי רק מותאמים לחברות; אפשרות לעשות אימונים משותפים לחברי הקבוצה, בניית קהילת ספורט בתוך העבודה וליווי צמוד של המאמנים את חברי הקבוצה.

כמה תובנות:

1. הפוטנציאל העסקי - זה לא זול להצטרף ל Peloton כצרכן פרטי, צריך להשקיע בציוד יקר (אופניים/טרדמיל) ועל זה להוסיף מנוי חודשי. ברגע שהחברה נכנסת לפעילות עם חברות עסקיות יש כאן יכולת לסבסד עבור העובד את העלויות ובכך להגדיל את הפוטנציאל של הגעה לקהלים נוספים.

2. תפיסת הרווחה בחברות - שימו לב לבחירה הלא מקרית בשם של המותג, Peloton Corporate Wellness, זאת המגמה (ראו את הפוסט שכתבתי על אמזון והתא של המדיטציה) של חברות שמשקיעות הרבה יותר בעובדים שלהן על מנת שיחוו סביבת עבודה בריאה ועל הדרך יגדילו את התפוקה.

3. מה שמוביל אותי לנושא של תפוקה- אחת הדרכים של החברה לעודד חברות להכנס להרפתקאה הזו היא היכולת להראות קשר ישיר בין הפעילות הספורטיבית לשיפור הפיזי והמנטלי של העובד, כל זאת באמצעות דוחות שהחברה מפיקה עבור העסקים.

4. חיזור גורלי - הקורונה טילטלה את שוק העבודה (ראו למשל בישראל את הבעיה של מעסיקים שלא מצליחים לגייס עובדים), חברות מנסות לשלוף אינספור שפנים מהכובע כדי למשוך עובדים לחזור לעבוד, השימוש ב Peloton כמותג שאינו נגיש להרבה מאוד אנשים ועכשיו יכול להיות בהישג ידם של העובדים הוא מאוד אטרקטיבי.

5. קהילה - היתרון הגדול של Peloton הוא הקהילה החזקה שיש למותג. ומה שיפה שהקהילה מורכבת מהרבה תת קהילות (מורים, הורים ועוד מלא אנשים בעלי מכנה משותף, שווה לראות את הקמפיין האחרון שלהם שמתמקד במיקרו קהילות). ולכן יש סיכוי גדול שהיכולת של המותג לחבר בין עובדי החברה ולבנות קהילה חזקה פנים ארגונית תצליח ותייצר ערך אמיתי גם עבור החברה וגם עבור העובדים.ֿ

מתי בישראל?

4 צפיות0 תגובות

Kommentare


bottom of page