הופה! תראו מי החליטה להכנס גם לעסקי הקמעונאות... פייסבוק. פייסבוק חברה לרשת בתי הכולבו Macy’s שם היא מציגה מוצרים של בעלי עסקים קטנים שמוכרים דרך הפייסבוק והאינסטגרם. ל- Macy’s יש מתחם שנקרא the market בו היא מציגה מוצרים של מותגים פחות מוכרים כדי לתת להם במה. פייסבוק תשתמש בפלטפורמה כדי להציג מוצרים של עסקים קטנים שעובדים אצלה. אין ספק שההשראה לכך היא החנות Amazon 4 star, שמציעה את המוצרים הנמכרים ביותר באונליין בחנות פיזית, כמו כן גם השותפות של אמזון עם עוד קמעונאיות כמו Kohl. אבל זה חכם. זה מאפשר לפנות לשני קהלים, לבעלי עסקים קטנים כדי שיבואו להשתמש בפלטפורמה ולצרכנים שיצטרפו לפייסבוק כדי לרכוש את המוצרים אונליין. סה״כ כ- 100 מוצגים שנמכרים בפייסבוק ואינסטגרם ימכרו ב -9 חנויות של Macy’s. שיעור מאלף בשיווק.
לכתבה-
https://www.businessinsider.com/facebook-opens-pop-up-store-macys-2018-11?fbclid=IwAR3Gje3kQ9pmuId8pNFHoaJvFxRYyvo1Ozgk1mDzlMkAwATU2bLj5bB6eCM
Comments