שיתוף בידע. סטארבאקס הודיעה שהיא תחל להציע שירות ענן למסעדות שיאגד בתוכו את כל נושא תשלום במובייל, ניהול הזמנות, תוכנית נאמנות, פרסונליזציה וניהול מערכות יחסית עם הצרכנים. היום השירותים האלו מפורקים וצריך כמה טכנולוגיות כדי לקבל את השירות המלא. בעצם סטארבאקס הופכת לסוג של Amazon web service והיא מציעה שירותי ענן ובעצם נכנסת לתחום שהיא לא נגעה בו עד כה. כמה תובנות: 1. שיתוף בידע- אתה כבר מומחה מספר אחת בעולם עם ניסיון מטורף למה לא לחלוק אותו עם העולם ולהרוויח עוד כסף 2. ההשקעה החדשה- טכנולוגיה- מדהים שחברה שה Dna שלה לא עוסק בטכנולוגיה אלא בשירות מבינה שהעתיד נמצא שם ושווה לחבור לטכנולוגיה שיודעת לעשות את החיבור ולהלביש עליה את הידע שהחברה צברה 3. האצה בחוויית לקוח- כולם כולם עסוקים בחווית לקוח ושירות זה מה שמבדל היום בעיקר בין חברות. תחשבו איך זה הולך להשפיע על שוק המסעדות אם הוא אכן יעשה שימוש בתוכנה, תהיה קפיצת מדרגה רצינית בעולם הפרסונליזציה והשירות. זה סוג של מאיץ רציני בענף של מסעדנות לכתבה - https://www.fastcompany.com/90380135/starbucks-wants-to-create-the-aws-for-restaurants?partner=rss&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=feedburner+fastcompany&utm_content=feedburner&fbclid=IwAR2YX9VceqUuqkfyFByBF_7W2P7GH3HYXK_K3jy1Ot0s55Itsc0nenz8J1U
ddit
Comments