top of page
  • ddit

נטפליקס ווולמארט משיקות אתר מרצ׳נדייז חדש


נטפליקס שמה גז על שיתופי פעולה, אחרי שחברה ל Walmart עם מתחם משותף באתר של Walmart בו היא מוכרת מרצנדייז של הסדרות שלה (ראו פוסט אצלי בפיד), היא משתפת פעולה עם סטארבאקס ויוצרת סדרה תוכן וידאו שנקראית But Have You Read the Book? בו כוכבת הסדרה כתום זה השחור החדש, Uzo Naduba, מראיינת יוצרי סדרות/סרטים של נטפליקס שעשו אדפטציות של ספרים לסדרות (למשל Bridgerton, The Queen's Gambit). הסדרה מצולמת בסניפים של סטארבאקס כמובן ומשודרת בערוצי היוטיוב והפייסבוק של נטפליקס.

כמה תובנות:

הכל שאלה של זוית- נטפליקס עובדת מאוד חזק בקהלים. אחד הקהלים החשובים לה מאוד הם קוראי הספרים. לנטפליקס יש קטגוריה שנקראית The Netflix Book Club שם היא מציגה סדרות שעברו אדפצטיה של ספרים. החיבור לסטארבאקס במקרה זה נראה מאוד טבעי, חיבור בין קריאת ספר לשתייפת כוס קפה.

2. המקום שהוא לא עבודה ולא הבית - סטארבאקס שנים מנסה לייצר

אצל הצרכנים את התפיסה שלבוא לסטארבאקס הוא סוג של

בריחה/בילוי, משהו שהוא לא הבית ולא העבודה. ולכן בכל שיתופי

הפעולה האלו סטארבאקס ממשיכה להציג את הסניפים שלה כדי

לנסות ולעודד צרכנים לקפוץ ולבקר (הרווחיות הגדולה של

סטארבארקס מגיעה מהסניפים).

3. רכיבה על טרנד - כל העולם של מועדוני קריאת ספרים תפס תאוצה

חזקה מאוד בארה״ב בעקבות הקורונה, אנשים חיפשו מפגשים עם

אנשים אחרים שבהם יש נושא משותף. לא סתם נטפליקס בחרה

לשים דגש על הקהל הזה בשת״פ החדש, הוא קהל הולך וצומח

ומאוד רלוונטי עבורם.

4. שת״פ כהזדמנות עסקית - אני רושמת את זה הרבה לאחרונה כי אני

שמה לב למגמה הזאת של הרבה מאוד שיתופי פעולה בין חברות

מכל הסוגים וכל המינים. המפתח להצלחה בשיתופי הפעולה האלו

הוא יכולת הגמישות, מהירות התגובה ויצירתיות שמאפשרת להציע

תוכן חדש ומרענן עבור החברות.

7 צפיות0 תגובות

コメント


bottom of page