top of page
  • ddit

משרד פרסום שכל העובדים בו הם אסירים

והיום בפינתנו Diversity. שונות. אנחנו רואים יותר ויותר כיצד הגבולות מטשטשים בכל הנוגע לקבלת האחר. אם זה לגו שמשיקים אבני משחק עם כתב ברייל שמאפשרים לכלל האוכלוסיה ללמוד את השפה. אם זה סוכנות פרסום שמאגדת בתוכה סוגים שונים של אנשים עם נכות שידעו לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות שפונים לקהלים עם מוגבלויות. והנה עוד דוגמא מעניינת. משרד פרסום חדש בשם concreates שמאגד בתוכו אסירים שיושבים בכלא ואסירים לשעבר שנותנים שירותי קריאטיב ללקוחות. הרעיון- radical ideas from radical thinkers מדובר באסירים מכלל העבירות, שודד בנק, סוחר סמים ולכולם מכנה משותף יצירתיות ואסטרטגיה. היכולת לשדוד 27 סניפי בנק דורשת הבנה מעמיקה של תכנון ואסטרטגיה , כנ״ל היכולת לסחור בסמים במגוון ארצות ולנהל את כל האופרציה הלוגיסטית. גם המודל העסקי שלהם מעניין- הוא נעשה ב croudsource. משלמים לך סכום מסוים על רעיון, אם הוא מתקדם אתה מקבל יותר כסף. כמה תובנות: 1. Small people make big change - מלא שינויים גדולים מתחילים באנשים קטנים. אחוז האבטלה של אסירים לשעבר בארה״ב עומד על 27% שזה מאוד גבוה וחרף המאמצים לשלב אותם בשוק העבודה נדרשת לפעמים חשיבה מאוד יצירתית מחוץ לקופסא להביא את השינוי. והיא בדרך כלל באה מיוזמה של אנשים בודדים שמתחילים תנועה שמביאה שינוי. 2. מיצוב- כדי להסיר את החסם שמדובר באסירים הקונספט שהם בחרו הוא לא פחות ממבריק. Radical ideas from radical people מסביר בצורה מאוד ברורה את ההבטחה המוצרית. בנאליות זה לא כאן, מוח קרימינלי הוא בדרך כלל סופר יצירתי ויש כאן הבטחה שעומדים מאחוריה אנשים עם ניסיון. 3. הפרילנסר החדש- הם מגדירים מחדש את שוק העבודה וגם אסיר שמשרת בפועל יכול להיות פרילנסר לעבודת קריאטיב 4. שיטת העבודה - 10 אחוז מהחברה בנוי על מודל croudsourcing שהופך את כל השותפים לבעלי אינטרס שהמוצר יצליח. כי הם מתחלקים ברווחים וכל אחד שמציע רעיון מקבל תשלום כך שכולם בשיא המוטיבציה שזה יצליח ולא צריך לחכות לתוצאה הסופית ורק אז להיות מתוגמל. לכתבה - https://www.fastcompany.com/90377938/everyone-at-this-new-advertising-agency-has-served-time-in-prison?fbclid=IwAR1WKc40PtOyyO0eGWk-coHspy9r4v735qgpVWHOOvYFBnsnVFF38ON7x-E


12 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page