קורנפלקס. השטן. אנחנו נותנים אותי לילדים ויודעים שזאת לא הברירה הכי בריאה. ובשבילנו ברנפלקס כמובן, בטעם שקשה להוריד בגרון, אבל היי זה בריא. לא עוד! נתחיל מהחלק הטעים. חברת magic spoon השיקה סדרת קורנפלקס למבוגרים ברוח של ילדים. הסדרה מכילה 4 טעמים קלאסים (שוקו, קלאסי, קינמון ופירות), האריזות צבעוניות עם תשבצים והפעלות וצבע הקורנפלקס צבעוני ושמח ממש כמו של ילדים. החלק הבריא - מדובר בפיתוח מיוחד ללא גלוטן, דל בפחמימות, עשיר בפרוטאין עם ממתיק ממקור של תאנים (זה חדש) ועוד מלא דברים. וכמובן יש אפשרות למנוי חודשי ב - 35 דולר (יוצא עלות של 1.25 דולר לקערה) . כמה תובנות: 1. לא סתם המציאו את דיסנילנד - מבוגרים חולמים לחזור להיות ילדים וכל ניסיון להחזיר אותם לילדות בדרך כלל עובד. גם בדגנים. 2. חסם הבריאות - עשו כאן מאמץ ממש גדול להנדס מוצר שיהיה בריא מכל כך הרבה בחינות (כנסו לאתר לראות). היום עם הטכנולוגיה אין מקום להתפשרות, צרכנים רוצים יותר וגם מקבלים, כולל מלחמה על שמירה על טעם טעים. 3. מנוי- עולם השיווק החדש. מאפשר בניית מערכת יחסים ולא רק עוד קנייה חד פעמית. מאפשר לעקוף קמעונאי, כי לא מחייב למכור בנקודת המכירה, אלא ישירות באונליין. והכי חשוב, מאפשר למידה עמוקה על הצרכן. לאתר- https://magicspoon.com/products/variety-pack-cereal-case?fbclid=IwAR0LPnWqzPsRjtkpgF8hzgP6lkqbrUgrNzftAzsDIa8qPRa7QhokmvFzqlc
ddit
Opmerkingen