איך מייצרים ערך בעולם המלונאות. יש היום תחרות מטורפת בין בתי מלון לייצר עבור צרכנים חוויה מעבר ללינה. רשת בתי המלון הילטון בחרה בטכנולוגיה כמנוע לחדשנות והיא מקדמת היום את קוני, הרובוט ai שיודע לשוחח עם לקוחות ולהסביר להם מה יש במלון. אבל מה קורה שאתה לא הילטון ואין לך את היכולות שלה? הנה דוגמא נהדרת להצעת ערך מעניינת - מוזיאון. רשת בתי המלון 21c בחרה למצב את עצמה כחוויה תרבותית ובכל הרשת הקימה מוזיאון שצרכנים יכולים לבוא ולבקר ובנוסף ליהנות מארוחה במסעדת שף. התערוכות מוצגות באתר המלון והצרכן יכול לבחור לראות מה שמעניין אותו. כמה תובנות א. אחת הטכניקות הטובות ביותר לחדשנות היא לקחת עולם תוכן אחד ולהכניס אותו לאחר. מוזיאון שנכנס למלון זאת הפרעה ב. סגמנטציה - נראה יותר ויותר מלונות שפונים לקהל מסוים, עם התאמה לקבל היעד ברמת הדיוק הגבוהה ביותר. קוראים לזה מלונות בוטיק אבל בעצם זאת התמחות חדשה ג. חשיפה - דרך מקסימה להביא חשיפה לאומנים שלא בהכרח היו יכולים לקבל אותה באופן אחר לאתר- https://www.21cmuseumhotels.com/
- ddit
Comments