בחזרה ל storytelling . עולם הקמעונאות הפיזית בתחרות על חייו אל מול האיום הגדול, רכישות אונליין. חנויות משקיעות מאמץ אדיר לייצר חווויה אדירה ברצפת המכירה על מנת לעודד צרכנים להכנס לחנויות. מייסיס משיקה בימים אלו קונספט חדש/ישן , מתחם ייעודי בחנות מבוסס נושא מסוים שעליו נבנית הצעת המכר. הרעיון הראשון הוא ״צבע״ ובמתחם יהיו שותפים כמו mac (שתאפשר להכין פאלטת צבעים אישית), crayola עם הצבעים שלהם, חברת הגרביים fun socks , משקפי שמש צבעוניים ועוד. 270 מוכרים יעברו הכשרה כיצד לספר את הסיפור, הם ימדדו על המכירות ויהיו מעורבים בבניית סיפורי הקונספט בהמשך. כמה תובנות: 1. חוויה- כרגע היתרון היחידי והמרכזי בתחרות מול האונליין. חוויה מתחילה בנראות החנות, בפעילות שיש בה ומסתיימת בחווית קנייה פשוטה וקלה כמו באונליין (ראה ערך קופה אוטומטית ללא קופאית) 2. התמחות- לא מספיק לייצר חוויה, צריך גם אנשי צוות שיודעים לספר סיפור. לא עוד מוכר ממולח אלא ממש storyteller , כזה שיודע לספר את הסיפור, יצירתי, שיודע להפעיל את הצרכן. 3. הזדמנות- זוהי שעתם של העסקים הקטנים בתוך החנויות הגדולות. מותגים קטנים עם סיפור מעניין ועיצוב שונה (שמייצרים piece ולא ייצור המוני) שיעזרו לקמעונאיות הגדולות לעודד מכירות. מי שמבקר במייסיס ונתקל בחנות, נשמח לשמוע. לכתבה -
ddit
Comments