top of page
  • ddit

מודל מנויים: מפיץ ריח חודשי


אחת הדרכים המבריקות לייצר הפרעה היא לקחת עולם תוכן אחד ולהעבירו לעולם תוכן אחר. חברת אגן הישראלית המציאה מכשיר להפצת ריח טוב, עד כאן סבבה, יש מיליון כאלו. אבל השוס, היא העתיקה את המודל של הקפסולות של נספרסו גם במראה וגם בשיטת המכירה. יש לכל קפסולה צבע משלה , יש מארז של בודדות ויש של רביעיה. כמה דברים א. יש מגמה שלמה של מודל מנויים או מודלים שיגרמו לצרכן להזדקק לשירות חוזר ולא למוצר חולף, נראה הרבה כאלו ב. העתקה של שירות אחר דומה מקלה מאוד על מלכת השיווק, הצרכן מייד עושה קישור ומבין במה מדובר ואם זה מותג נחשק אז זה קיצור דרך משמעותי ליצירת העדפה ג. מי חשב שנשתה קפה ממכונה ומי חושב שנתמכר למכונת ריחות ד. זה ישראלי!!! זה אקולוגי!!!! רוצו לרכוש https://moodo.co/shop/

15 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page