סמכו על #apple שתדע לא רק לדבר בסיסמאות על חדשנות מוצרית אלא לגרום לה להפוך למוצר שימושי.
לאחרונה היא השיקה את #VisionPro משקפי ה- Mix realty שלה (משקפיים שהם גם מציאות מדומה וגם מציאות רבודה) שבחזון שלה יהפכו להיות המשרד הביתי שלנו (בתוכנה יש את Microsoft office כדי שנעבוד דרך העיניים), נצפה בסרטים, נעשה וידאו עם חברים וכו׳. אז עכשיו מגיע השלב הפרקטי, שבו היא משיקה 150 תוכניות טלוויזיה וסרטים - 250 משחקי מחשב מה- #AppleArcade.
עכשיו, שיש לך את כל שרשרת הערך (המוצר, התוכן, החנות) הסיכוי שלך לגרום לכך שצרכנים יאמצו את המוצרים הוא גבוה יותר.
קוראים לזה #verticalintegration מונח שתבע Scott Galloway הפרופ׳ המוכשר והמדהים מ NYU שהסביר שהחוכמה אצל חברות היא שיהיה להם את כל שרשרת הערך, החל מהמוצר וכלה בצרכן.
בקרוב אצלנו, אגב, אנו נזדקק לזה מאוד לאור המציאות שלנו, אסקפיזם זה האקמול החדש.
Comentarios