הנה תופעה מעניינת. חברות טכנולוגיה שמתרחבות למוצרי צריכה. חברת הטכנולוגיה הסינית Meitu שיש לה אפליקציה לשיפור תמונות הסלפי, הבינה שבסופו של דבר זה טרנד חולף וכדי לשרוד עליה להביא הצעת ערך נוספת. ומה יותר מתאים אם לא להכנס לעולם הטיפוח, שעליו יושב כל עולם הסלפי, עם מברשת מיוחדת לניקוי העור. המותג נקרא Meitu Spa ומדובר במברשת שעושה כמה פעולות של ניקוי העור. כמובן שהמותג משווק גם דרך האפליקציה, ששם נמצא קהל המטרה. כמה תובנות: 1. אני קוראת לזה quick wins - אם פעם עסקים היו עושים ניתוחים מעמיקים, מחכים לרגע הנכון להשיק, היום יש יותר עסקים שקופצים למים, מתנסים, בהשקעות לא מטורפות, בייצור יחסית לא גבוה ומתנסות כדי לראות לאן נושבת הרוח ולגרוף את הקופה. מקסימום זה יעבוד. 2. הרחבת עולם התוכן - מעניין מאוד לראות איך חברות מרחיבות את השירותים שלהם בעולמות התוכן שלהן. אם פעם דאגת לעשות שיתופי פעולה שקשורים למותג, היום יותר ויותר חברות עושות זאת לבד כדי לתת מענה כולל לעולם התוכן בו הן מתקיימות. 3. הזדמנות לבניית מערכת יחסית - במקרה דנן מדובר במברשת פשוטה ללא טכנולוגיה שמתלבשת עליה. אבל אם תסתכלו החוצה תראו שחברות רבות משיקות מוצרים טכנולוגיים בעולמות הטיפוח שיודעים לעשות ניתוחים מעמיקים של עור הפנים ולהציע מוצרים לצרכנים לאורך זמן. למשל נטרוג׳ינה עם Neutrogena Skin360 רכיב שמתלבש על הטלפון ועושה ניתוח עור מעמיק ושולח לך מוצרים עד הבית לאורך זמן. וזה ילך ויעמיק עם כל עולמות ההדפסה בתלת מימד וכדומה.
ddit
Comments