מילה על מיתוג אישי. יסלחו לי כל מי שמכיר את Marie Kondo, שרק היום נתקלתי בשם שלה, אבל זה לא הסיפור. מסתבר שזאת בחורה יפנית עם Ocd לסדר שהקימה אימפריה שמלמדת אנשים איך לסדר, לנקות ולהיפטר מחפצים (ראו תמונה עם ששת החוקים). היא מצליחה ברמות, יש לה סדרה בנטפליקס, ספר רב מכר וכו׳ וכו׳. אבל הכי מדהים שלוקחים את השיטה שלה לעולמות אחרים. היום עלתה כתבה כיצד ניתן ליישם את השיטה שלה על עדכון פרופיל הלינקדאין לשיפור תוצאות עבודה. כמה תובנות: א. זה גאוני לקחת עולם תוכן אחד ולהכניס אותו לאחר. אני משננת את המנטרה הזאת כל הזמן, זה יוצר הפרעה בעולם של עודף מידע ב. המותג הופך למוצר. בסוף בשיטה שלה היא כלי עבודה שמתאים להרבה מאוד דיספלינות ויכול לשנות עולמות שלמים (אני אנסה ואראה אם זה ישנה לי את הלינקדאין) ג. פשטות- לפעמים בעידן סופר טכנולוגי אנחנו מנסים להיות מאוד מתוחכמים ומורכבים וכל מה שבעצם צריך זה לפשט את הדברים ולהגיע למכנה המשותף הרחב. לתופעה- https://konmari.com/ לכתבה על לינקדאין- https://www.fastcompany.com/90318284/how-to-marie-kondo-your-linkedin-network-in-4-steps?partner=feedburner&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=feedburner+fastcompany&utm_content=feedburner&fbclid=IwAR018SvGiDjgsqwIknDlNIDDbaUJr3NRB01gMkPrJE9jfjbsPtOPMIeEcxI
ddit
Commenti