מהלך שיווקי מאוד מוצלח בעיני. אוראו משיקים את Oreo Thins' Protection Program, קמפיין שפונה להורים שמתבאסים שהילדים מחסלים להם את העוגיות, ואורז את העוגיות באריזות שנראות כמו מוצר אחר (ירקות קפואים, מדריך לרכב של פורד, כריכה של ספר לגינון), על מנת שהילדים לא ישימו לב ולא יחסלו את העוגיות.
כמה תובנות:
1. קהל המטרה- הרעיון להפוך את היוצרות ובמקום לפנות לילדים דרך ההורים כמו שהם עושים תמיד, הקמפיין הנוכחי עושה את ההיפך ופונה להורים כקהל מטרה עיקרי. זה מייצר הפרעה מקסימה, הופך את הקינוח של הילדים לרלוונטי עבורם ומאפשר להרחיב את היכולת של אוראו להגיע לקהלים נוספים שגם ככה מושיטים את היד אל המוצר, אז עכשיו אולי הם גם יגדילו את הסל.
2. הנחשקות - איזה מגניב זה לחשוב על אריזת הסוואה. כמה זה אומר על המותג עוד לפני שהם היו צריכים לכתוב משהו בהודעת היח״צ. זה כל כך פשוט וחכם ומובן ולא דורש הסברים. מוצר נחשק הוא מוצר שאתה רוצה להחביא אותו כי לא בא לך שיחסלו לך אותו. מדויק.
3. שיתופי הפעולה - עוד דבר נפלא בעיני זה היכולת של מותגים אחרים לפרגן ולתת מענה יצירתי נפלא באמצעות החיבור של האריזות שלהם עם המותג עצמו. כולם מרוויחים מהחגיגה, אוראו שיוצאת מגניבה ושאר המותגים שמקבלים חשיפה למוצרים שלהם.
4. המוצר הוא הפיצוח - מדובר בסדרה של oreo thin שהיא הגירסה הדקה (והשפויה) של אוראו, כמה פשוט זה לקחת את הערך של דק ולהפוך אותו לכמעט בלתי נראה. יושב בול על הגדרת המוצר.
Comments