כיצד הקמעונאיות הגדולות נערכות לכריסמס
- ddit
- 25 בדצמ׳ 2018
- זמן קריאה 1 דקות

כריסמס, ה-חג של השנה. והפעם זה תורן של החנויות הפיזיות לעוף על עצמן, כי על פי מחקר של bazaarvoice כ- 42% מהצרכנים אוהבים לבוא פיזית לחנויות בחגים בגלל אוירת החג. אז מה עושות החנויות לכבוד האירוע? וולמארט- מאפשרת לילדים ולהורים להתנסות פיזית ב 20 המשחקים המובילים של החנות שילדים דירגו אמזון- מכניסה ל wholefood מוצרי אמזון אקו ואלכסה להתנסות ולרכוש אולד נייבי- מספקת באמצעות lyft הסעות חינם למי שרכש אונליין ורוצה לבוא לאסוף מהחנות קניון mall of america- מאפשר חווית augmented reality בחנות באמצעות הסלולר ומוביל צרכנים לכל מיני חנויות מייסיס- מכניסה חנויות קטנות שמוכרות דרך פייסבוק שיעור מאלף בקמעונאות לכתבה- https://www.forbes.com/sites/gregpetro/2018/12/21/walmart-amazon-facebook-use-in-store-experiences-to-target-holiday-shoppers/?fbclid=IwAR0EmHYK6E2IXe95AvhVI_b3lrG6gqDsjxy-zUwBNwqGhIBgXBysMaE3moc
למחקר-
https://www.bazaarvoice.com/press/bazaarvoice-report-holiday-hq/?fbclid=IwAR38GTHxhXWt9Gxf2fKXGiCPsR1EJR7nWGxru3xeHCpFMAseUPENTkR4qIk
Commentaires