top of page
ddit

טרגט משיקה ליין של תחפושות מותאמות לילדים בכיסאות גלגלים

שונות. אני שמה לב לתופעה מאוד מעניינת, אולי זאת רק אני, אבל כל נושא השונות וצרכים מיוחדים הופך להיות נחלת כולם וחלק מהשגרה של כולנו ולא איזה טיפול נפרד במחשכים, שרק קהל המטרה הרלוונטי חשוף לו וגם זאת מתוך חיפושים יזומים ברשת. למה אני מתכוונת? אני רואה יותר ויותר חברות מפרסמות פתרונות לצרכים מיוחדים בתדירות גבוהה. והאחרונה היא טרגט שהשיקה ליין שלם של תחפושות לילדים בכיסאות גלגלים וילדים עם בעיות סנסוריות (אוטיזם, ויסות חושי), שמתווסף לליין של רהיטים לילדים עם בעיות ויסות חושי שהיא השיקה בעבר. והיא לא היחידה, יש את לגו שהשיקה את אבני הלגו בצורת כתב ברייל וזאפוס עם ליין הבגדים לאנשים עם בעיות סנסוריות. כמה תובנות: 1. זה מתחיל מחברות כאלו- עצם ההנגשה והפיכת המידע לדבר שבשגרה מייצר אצל כולנו מודעות וחשיפה לאחר ולשונה בצורה רגילה. 2. מתאים גם לילדים ללא שום בעיות- מה שיפה בפתרונות האלו שגם ילד ללא בעיות ויסות חושים יוכל לרכוש את חליפת הכריש, הגבולות מטשטשים. 3. נגיש במחיר שפוי- עוד דבר מאוד חשוב, הפתרונות שמוצעים הם במחירים שפויים ולא שונים מכל תחפושות מורכבת אחרת, וזה רק מוכיח שזה אפשרי ואין סיבה שזה יהיה יקר יותר. אשמח לתובנות בנושא.

לכתבה -

16 צפיות0 תגובות

Commentaires


bottom of page