חברת lulu lemon נכנסת לקטגוריה חדשה של מוצרי טיפוח שנועדו לעזור למתאמנים לאחר פעילות גופנית להימנע ממקלחת. מדובר בארבעה מוצרים; שמפו שלא צריך מים להשתמש בו, דיאודורנט מסיר ריחות, קרם פנים שמוריד אדמומיות אחרי אימון ומזין את העור, ושפתון ללחות לשפתיים. כמה תובנות : א. היא לא השחקנית הראשונה להשיק מוצרי טיפוח, גם לנייק ולאדידס יש, היא הראשונה להשיק מוצרים שלא נדרשת בהם מקלחת, שזה הבידול. ב. איכות הסביבה- היא מציינת שהמוצרים אינם כוללים אלומיניום, פרבנים וסולפטים ואף נמכרת באתר Sephora תחת קטגוריית “clean at Sephora “ שמציג מוצרים שאינם פוגעים בסביבה, שזאת מגמה עצומה שהולכת ומתחזקת. ג. הבחירה במוצרי טיפוח- אינה מקרית. כל שוק האיפור והטיפוח בצמיחה מטורפת ויש כאן הזמנות עסקית מצוינת עבור החברה. לאתר- https://shop.lululemon.com/story/selfcare?fbclid=IwAR1V5xG6_QuLnBX6Zy8XOZaEBlNN4-CViaHAz32SVoThVEXenxQeLGKhvcs
ddit
Comentarios