top of page
  • ddit

חברת h&m מפשילה שרוולים ונלחמת בהנחות


בשנים האחרונות H&M מתמודדת עם ירידה במכירות בעקבות העובדה שהיא לא מספיק מהירה להביא את הטרנדים החדשים לשוק ובנוסף היא מייצרת יותר מדי דגמים שמרביתם נאלצים להימכר בהנחה עמוקה ולגרום להפסדים לחברה. השבוע המנכ״ל של אזור ארצות הברית הכריז על שני מהלכי התייעלות א. הכנסת טכנולוגיית artificial intelligence לחנויות במטרה לנבות טרנדים ולנסות להביא אותם תוך פחות מחמישה שבועות למדף. ב. שימוש בטכנולוגיית rfid (radio frequency identification) המאפשרת מעקב אחר מלאי על מנת לוודא שאין בעיה של חוסרים או עודפים מיותרים בחנות (זארה למשל כבר הכניסה את הטכנולוגיה בזו בכל העולם) מה זה אומר עבור הצרכנים? א. המגמה של פרסונליזציה ולוקאליזציה תתחזק- לכל סניף תהיה התאמה לפי סוג האוכלוסיה המקומית ב. פחות בגדים בחנות- הקטנת הקולקציה על מנת למנוע יצירת עודפים שימכרו בסוף בהנחה עמוקה ג. ירידה חדה בהנחות - לא יהיה יותר צורך להיפתר ממלאי ד. צמצום שטח חנויות- לא יהיה צורך בכזה גודל ה. חנויות קונספט -החנויות הגדולות היחידות שתישארנה הן תהיה חנויות קונספט כמו של נייק בניו יורק לטובת מיתוג לכתבה- https://www.businessinsider.com/hm-reveals-plan-for-future-2019-1?utm_source=feedly&amp%3Butm_medium=referral&fbclid=IwAR2ytvckNDKbz6U3x3cJHaxRAFtEOUur4QjHP8pIlQcHMUMoH_6LjI-d5s8

2 צפיות0 תגובות

コメント


bottom of page