top of page
  • ddit

וולמארט קונה רשת חזיות


טוב, אם לא היינו סגורים כמה רווחי הוא עולם האופנה באונליין עכשיו אנחנו יודעים. כיצד? ששתי קמעונאיות ענק, אמזון וולמארט, עסוקות ברכישת מותגי אופנה שחיים באונליין אנחנו מבינים ששם הביזנס. לאמזון יש כבר מעל 35 מותגי אופנה שהיא מוכרת באתר תחת המותג אמזון ( private label) והיא אתר האופנה הגדול ביותר כיום באונליין. וולמארט לאחרונה רכשה מותג הלבשה למידות גדולות, eloquii ועכשיו היא רוכשת את bare necessities ,מותג הלבשה תחתונה. המותג ימשיך לפעול בצורה עצמאית ובהמשך ימכר גם בחנויות וולמארט וגם באתר האונליין. א. מלא אנשים כבר מתורגלים לקנות בגדים אונליין לכן החיפוש אחר צרכנים מסוג זה מתבקש ב. אנחנו חוזרים ל one stop shop, מקום אחד שסט תבצע את כל בקניות שלך, גם אופנה, גם לבית ג. פנייה לדור הצעיר- בסוף מי שמוציא הכי הרבה כסף ברשתות הוא דור המילניאלס ודור z ולכן הפנייה היא דרך הביקושים שלהם לכתבה-

https://techcrunch.com/2018/10/12/walmart-continues-ma-spree-with-acquisition-of-lingerie-retailer-bare-necessities/?fbclid=IwAR3QaaMWvIQcFDh7zHnC4-tQCG8VzWdgK-cwAmXPdyUT_qWF5EzFOND4xzQ

9 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page