3=1+1 אין יום שאני לא מופתעת מהיזמויות שקמות בשוק ואיך כל המודלים משתנים מרגע לרגע. הנה שתי מפלצות שחברו אחת לשנייה כדי לייצר ערך גדול יותר עבור הצרכן ואת האמת מדובר במהלך מאוד טבעי ומתבקש. הניו יורק טיימס חברו ל - scribd , שרות הספרים אונליין, ומציעים שירות משותף של ספרי קריאה וחדשות שוטפות. בסוף שם המשחק הוא דאטה ואין מגיעים לכמה שיותר צרכנים. הצעות מסוג זה הן מאוד אטרקטיביות ומגדילות את הסיכוי להרשמות. עבור scribd זה אינו השת״פ הראשון היא כבר חברה ל blinkit שירות שמתמצת רעיונות של ספרים ו - mubi, שירות של סרטים אונליין. אלו השת״פים שנראה יותר ויותר, כאלו שנותנים מענה על צורך לצרכן, במקום שהוא יתנהל במלא אפליקציות בסוף הוא ישאר עם כמה מרכזיות שמכילות כמה שירותים יחד. והחברות ילמדו לחלוק בדאטה ולנצל אותו ביחד ולחוד. להרשמה -
https://www.scribd.com/nytimes?campaign=BusinessInsider&ad_group&keyword=666646123&source=hp_affiliate&medium=affiliate&fbclid=IwAR1ze3OE22WXSfptFbq-cURbhVQXFphd-Q5hu_8JPBjsj9NdFdc7IdCybzQ
לכתבה-
https://www.businessinsider.com/new-york-times-scribd-subscription-2018-10?fbclid=IwAR00SyisEa_dVVfhydcP6m-kyb4vp9ALnIykhUHMDhnv9FiGz_YY3LB3WPE
Comments