רשת המכולות האמריקאית קרוגר לוקחת את הקמעונאות עוד צעד אחד קדימה. בשיתוף עם מייקרוסופט היא מקימה מדף חכם. איך זה עובד? על המדף יש מסך דיגיטלי עם מחיר ומידע על המוצר שמאפשר לדבר ישירות עם הסמארטפון. ברגע שצרכן עובר ליד המדף והמוצר שיש על המדף מופיע לו ברשימת הקניות יופיע לו אימוג׳י מהבהב כדי שידע לקחת אותו. כמו כן, יסומן לו היכן למצוא את המוצר הבא ברשימה. בנוסף, המסך הדיגיטלי מאפשר גמישות בשינוי מוצרים בכל רגע נתון. וכמובן שהוא יכול לעשות צ’ק אאוט בלי לעבור בקופה. אבל כל זה נועד בעיקר עבור המלקטים, מסתבר שהמדף החכם מקצר להם משמעותית את זמן הליקוט ומאפשר לקרוא לשפר משמעותית את זמני האספקה לצרכן. א. בסוף התחרות האמיתית היא על שיפור השירות וזמני האספקה ב. בסוף התחרות האמיתית היא אמזון ג. יש משהו לדעתי שמתפספס בפרסונליזציה והוא היכולת להיחשף לדברים שלא ברשימה שלך ובמדף שאתה לא עובר בו. אני מניחה שהרשתות תמצאנה פתרונות יצירתיים לכך. לכתבה -
https://www.businessinsider.com/kroger-microsoft-roll-out-digital-shelf-in-threat-to-amazon-2019-1?fbclid=IwAR0O1YoUoxBjr1g3jC21OKtpjppywc9sLUNMYpE697GWIPXhJ7wnMArNTN8
מצורף הסרט על המהלך- https://www.youtube.com/watch?v=S7NxT21fqmM
Comments