top of page
  • ddit

המותג Forever21 מעביר את הכוח למשתתפים ב Roblox

מותג האופנה Forever21 משיק על פלטפורמת המשחקים Roblox קונספט שנקרא Forever 21 Shop City. הרעיון השחקנים בפלטפורמה יכולים להקים חנות במתחם, לרכוש ביגוד ואביזרים מהמותג, לעצב ביגוד משלהם, לנהל את החנות כולל עובדים וכדומה ועוד שלל דברים מגניבים. המותג חבר למשפיענים על הפלטפורמה שעיצבו עבור המותג קולקציות בגדים שימכרו גם במרחב הפיזי וגם במרחב הדיגיטלי. בנוסף, יש אלמנט שנקרא Yellow Carpet Zone, שהוא סוג של שטיח אדום שהאווטאר של השחקנים יכול להגיע אליו ומגוון מעריצים יקראו בשמו של האווטאר והוא יכול לעשות איתם סלפי.

כמה תובנות:

1. ההזדמנות - אם עכשיו איזה ילד/ה היו רוצים לעצב במרחב הפיזי עבור מותג אופנה בגד, הסיכוי שהם היו יכולים לעשות זאת הוא....0. והנה כאן, במרחב הוירטואלי יש להם הזדמנות להיות ה״תגלית״ של המותג ולפרוץ מהפלטפורמה החוצה אם הם יעצבו משהו מאוד ייחודי שיסב את תשומת לב מנהלי השיווק של המותג.

2. פיזיקל דיגיטל - הפיצוח האמיתי של כל הפעילויות השיווקיות האלו הוא היכולת לתרגם את כל העבודה הזו לידי מעשים, קרי, מכירות מחד, והעדפת מותג, נאמנות מותג, תפיסת מותג מאידך. אנו רואים יותר ויותר מותגים שעושים עבודה כפולה וחכמה. במקרה הזה, לקחו משפיעני Rolblox נתנו להם לעצב קולקציה, היא נמכרת בחנויות הפיזיות ואת אותה קולקציה אפשר לרכוש במרחב הוירטואלי עבור האווטאר של שחקנים על הפלטפורמה.

3. הגיימרים תופסים פיקוד - תראו איך הזירה של הגיימינג הולכת ומתחזקת גם ברמת המשפיענים, לא מספיק להיות רק סלב צריך יכולות טכניות לבנות דברים במרחב הוירטואלי וזה רק ילך ויתחזק בטח בקרב קהלים צעירים.

4. הדימיון עולה על המציאות (כן, רשמתי הפוך) - הרעיון שיש שטיח אדום על הפלטפורמה שמדמה ממש חוויה של פאפרצי מקרבת את השחקנים לתחושה הכי קרובה שיש להם להרגיש מיוחדים באפס מאמץ. לי קצת קשה עם זה, אבל אם לרגע ננתח את זה מבחינת עבודת המותגים, הם עושים כל מאמץ לייצר תחושה של מיוחדות עבור קהל המטרה שלהם, גם עצם העובדה שהם לרגע נותנים להם להרגיש סלב, גם עצם העובדה שהם נותנים להם כלים לפתח את היצירתיות שלהם היא לדעתי כיוון טוב (הכוח עובר לצרכנים).

כמה דברים שאפשר לקחת מכל זה:

א. מותגים חייבים לחזק את השריר של פיזיקל דיגיטל במיוחד בקרב הצעירים, הגבולות מאוד מטשטשים.

ב. מותגים חייבים לתת כלים לצרכנים ולא ״לשטוף להם את המוח״ עם מסרים, יש כאן מערכת יחסים שצריך לעבוד בה והיא דו צדדית.

ג. במרחב הדיגיטלי הרבה יותר קל לנסות דברים (מבחינת מהירות, מבחינת עלויות, מבחינת למידה)


7 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page