גאפ משיקה לראשונה תת מותג בשם Gap Home שמוכר אביזרים לבית (כמו Zara Home). עד כאן נחמד, מה שיותר מעניין שהמותג יימכר בבלעדיות באתר של וולמארט (ובהמשך בחנויות).
כמה תובנות:
1. שיתופי פעולה - זה לא חדש שמותגים חוברים אחד לשני לייצר באז. מה שכן מעניין לראות ששיתופי הפעולה משתנים, משותפויות שיווקיות חד פעמיות למודלים של שותפויות עסקיות ארוכות טווח. יש היום הרבה יותר מוטיבציה וגמישות של מותגים לנסות לייצר מודלים חדשים שיביאו להם הכנסה בדרכים חדשות ויצירתיות עם פרטנר נוסף.
2. אמזון - השורה התחתונה. וולמארט מתחמשת כל הזמן ומנסה לייצר את הבידול שלה מול אמזון. לאחרונה היא השיקה את מועדון הנאמנות שלה Walmart + שאמור לתת פייט לאמזון פריים ועכשיו הכניסה של גאפ אמורה לייצר בקרב הצרכנים שלה עוד סיבה להיכנס לאתר שלה ולרכוש מוצרים.
3. חשיפה - גאפ זקוקה מאוד לרענון תדמיתי אחרי שבשנים האחרונות היא סובלת מירידה במעמד המותג שלה. את המכה האחרונה היא ספגה בקורונה ונאלצה לסגור 100 חנויות שלה. החברה משקיעה מאמצים רבים לחזק את מעמדה וכאן גם ההזדמנות להגיע לקהל המטורף של וולמארט ולהיות מזוהה עם הקמעונאית המובילה בארה״ב, נזק זה לא יכול לעשות.
Comments