top of page
  • ddit

אריזות הפוכות לטובת סלפי


תרבות הסלפי. הנה דוגמא מצוינת להסתגלות המהירה של יצרנים לתרבות הסלפי. חברת קוסמטיקה יפנית שמשווקת מוצרי קוסמטיקה וקרם הגנה מהשמש הדפיסה את התווית של קרם ההגנה הפוך, כך שהבלוגרים מצטלמים מול המראה יראו את הכיתוב כמו שצריך. כמה תובנות 1. שלא תתבלבלו, הדבר היחידי שמעניין את הנוער היום זה איך דברים מצטלמים, לא טיב המוצר. ועל זה נאמר צילום על חשבון איכות. 2. למה לא בעצם? הרי אם זה מביא הזדמנות לחשיפה מאוד גדולה של המוצר באמצעות אנשים שמעלים תמונות תמיד אפשר לעשות תוית אחת רגילה ואחת הפוכה על גבי אותה אריזה 3. מהירות תגובה- אין מה לעשות מי שיהיה הראשון לאמץ שינויים ירוויח פעמיים גם יח״צ פצצה וגם קהל שנוהר לקנות את המוצר. הרי איזה עוד חברה תוציא יח״צ על זה עכשיו, זה כבר חדשות ישנות. 4. גימיק שיווקי- לא נס ליחו לכתבה - https://www.fastcompany.com/90305390/the-packaging-on-this-japanese-sunblock-is-printed-backwards-for-instagram-selfies?partner=feedburner&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=feedburner+fastcompany&utm_content=feedburner&fbclid=IwAR1Zsh9DV88BzRtoOTYmBcVQjhynI5dfDzIPcmiFrq64MFONnMleUavnXAQ

3 צפיות0 תגובות
bottom of page