מנויי אמזון פריים התעוררו לפני יומיים לקבל את ההודעה הזו, מעתה הם יכולים להיעזר בשירותי סטיילינג (לנשים בלבד) בעלות חודשית של 4.99 דולר לחודש. זה מצטרף למאמץ האדיר של אמזון לנסות ולשפר את כל חוויית קניית הבגדים באונליין, אחרי שכבר יצאה לפיילוט של סריקת גוף בתלת מימד לטובת האפשרות של צרכניות לדייק את ההתאמה של בגד שהן רואות רוכשות אונליין למידותיהן. כמה תובנות: 1. על אף שכולם עסוקים ב machine learning ולנסות בתהליכי אוטומציה לדייק את ההתאמות של הבגדים לצרכנים עדיין רמת הדיוק לא מספיק טובה (אומרת אחת שמכורה לאסוס ובקושי מצליחה לבחור בגדים מתוך כל האפשרויות שהם מציעים לי על בסיס הטעם שלי). 2. זאת עוד דרך לעשות retention לצרכנים ולהכניס אותם למערכת יחסים ארוכת טווח. בדיוק כמו apple music, מדובר בשירות פשוט, מתבקש, כיפי ובמחיר מאוד מאוד נמוך וכמובן כזה שמייצר תלות לאורך זמן. 3. מומחיות - אחת הטקטיות המעולות בעיני לייצר ערך עבור הצרכנים היא תפיסת בעלות/ מומחיות על נושא מסויים. אתם תראו יותר ויותר מותגים הופכים למומחים על מנת לתת שירותים חדשים עבור הצרכנים. לדוגמא, המותג tide שבאמצעות אלקסה נותנת מענה קולי לטיפול ב- 54 סוגי כתמים או רשת המכולות kroger שמציעה לצרכנים שרוכשים אונליין לייעל את הרכישות שלהם למוצרים בריאים יותר באמצעות אפליקציה שמדרגת להם את המזון לבריא/לא בריא. 4. מתי בארץ?
- ddit
Comments