בעבר כתבתי פוסט על רהיטים מודולריים וכיצד יש פתרונות טכנולוגיים לייצר קירות זזים שנפתחים למיטה או ספה. ועכשיו איקאה מכריזה שב 2020 היא משיקה ליין שלם שיקרא rognan, שיושק בהונג קונג ויפן במחירי איקאה. למה דווקא שם? כי שם יש את בעיית החללים הכי גדולה והרבה אנשים גרים בקוביות קטנות שדורשות יצירתיות רבה בעיצוב. כמה תובנות: א. אורבניזציה- איקאה תפסה על זה בעלות. גם בניו יורק היא השיקה לראשונה חנות ללא מכירה שמייעצת לאנשים איך לנצל את החלל בצורה הטובה ביותר ב. מומחיות- אחת הדרכים לבנות מותג הוא לייצר מומחיות בתחום מסוים כך שהצרכן יבנה מערכת יחסים של אמון מול המותג ג. חסכון- אמנם אקולוגיה לא נחרטת על דגלה של איקאה, אבל אין ספק שכאלו מבנים חוסכים בעלויות חומרי גלם כי הם מצמצמים את הריהוט לכמה שניתן , וכל העולם עסוק במחזור ושמירה על הסביבה, אז זה גם בא לטובתם. לכתבה -
- ddit
Comments