שת״פ מגניב של חברת הצבעים Back and Drop (אחרי השת״פ המוצלח עם דאנקין דונטס) והפעם לכבוד 60 שנה לבית החלומות של ברבי (Dream House) החברה הוציאה שלושה צבעים שבהם היה צבוע הצעצוע המקורי ובכך היא מאפשרת לצרכנים שגדלו על הבית להכניס לבית שלהם את הצבע שעליו גדלו ולחוש עצמם ברבי/קן לכמה דקות.
כמה תובנות:
1. נוסטליה הופכת כל דבר מרגש- כמה כבר אפשר לרגש בצבע לקיר, מסתבר שלא מעט. קורטוב של נוסטלגיה והופה התורכיז הופך להיות צבע שכולו זיכרון סנטימנטלי מרגש ומעורר זכרונות ילדות מתוקים. עובד ת-מ-י-ד.
2. לזה לא ציפיתי - הדבר האחרון שהצרכנים מצפים זה לראות חיבור בין הבית של ברבי לחברה של צבעים. אבל זה מה שיפה בחברת Back and Drop, הסיפור שלהם הוא שיתופי פעולה שמייצרים הפרעה. זה מאפשר להם לייצר בידול למרות העובדה שמדובר בצבע שיש לו פנטון והוא לא שונה מצבע עם אותו הפנטון של חברה אחרת. ואת השת״פ הזה לא קל להעתיק כמו את מספר הפנטון.
3. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים - שנכנסתי לאתר ראיתי שאפשר להזמין דוגמית צבע תמורת 3 דולר. כמה חכם זה!!!! האפשרות לנסות את הצבע בקטנה בבית לבני שקונים קופסא גדולה. מי היה חושב לייצר דוגמיות של צבע???? התעלפתי
לינק לאתר -
https://www.backdrophome.com/pages/barbie/?fbclid=IwAR2ReXzUAmkmTDUWdu9Oh1nvi6LlqlOb2XKPA0sPXizVEPXYEq7Gyv8mBO4
Comments